Hidrogeno bidezko aldiriko eta eskualdeko trena garatzeko proiektua
Impacto macroeconómico y social
90,3
Milioi euroko
inpaktua ekonomian.
61 Milioi euroko
inpaktu zuzena.
18,2 Milioi euroko
zeharkako inpaktua.
11,1 Milioi euroko
inpaktu induzitua.
>1.650
Lanpostu
sortu dira.
500 Lanpostuko
zuzeneko enplegua.
>1.000 Lanpostuko
zeharkako enplegua.
150 Lanpostuko
enplegu induzitua.
Project description
Proiektu honen bitartez, elektrifikatutako trenbideetan zein elektrifikatu gabekoetan zehar zirkulatzeko gai den aldiri-eskualde motako tren duala garatu, fabrikatu eta baliozkotuko da, zero isurpen dituen garraiobidea eskainiz.
Horretarako, energia elektrikoa sortzeko moduko hidrogeno-pilak erabiltzen dituzten trenen plataforma berri bat garatuko da, katenariarik gabeko trenbideetan ere trenak argindarraz elikatu ahal izateko.
Horrela, trenak elektrifikatutako trenbideetan zein elektrifikatu gabekoetan zehar zirkulatu ahal izango dira, mugikortasun jasangarriaren erronkari erantzunez eta sektorearen CO2 isurpenen zati handi bat eragiten duten diesel bidezko trenak ordeztuz.
Descripción | Período | Capex (M€) |
---|---|---|
Captura de requisitos, diseño y desarrollo del tren | T4 2021 – T4 2022 | 41,3 |
Fabricación | T4 2022 – T1 2024 | 9,2 |
Pruebas y validación de la tecnología | T2 2024 – T1 2025 | 5,2 |
Certificación | T1 2025 – T4 2025 | 5,3 |
Total | 61M€ |
Impacto medioambiental
CO2a murriztean laguntzeaz gain, proiektu honek ekonomia zirkularra bultzatzen lagunduko du. Diseinuagatik, trenak energia aprobetxatzeko sistemak izango ditu. Gainera, diseinua eta hornitzaileek aukeraketa lerrokatuta egongo dira, % 95etik gorako birziklagarritasun-maila lortzeko. Azkenik, hidrogeno-pilak berreskuratzeko prozesuak egingo dira, ekipo berrien erosketa saihesteko.
100.000 Tona / urtean
CO2aren murrizketa
Proiektuaren bertikala
04. Mugikortasunaren arloko erabilera
Enlaces y descargas
Sektoreak